close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך לבחירת מזגן מיני מרכזי

מערכת שורשכט שבט, תשפא11/02/2021

קניית מזגן היא אינו עניין של מה בכך, שכן מדובר בסכומי כסף גדולים ובתקווה גם בשימוש במזגן לטווח ארוך

תגיות:
מזגן הוא חברינו הטוב ביותר, בעיקר בעונות הקיץ והחורף. הוא מחזיק בתפקיד חשוב מאין כמוהו ושומר עלינו מפני החום והקור הנמצאים בחוץ. מזגן יכול לעשות
את עבודתו יותר טוב ופחות טוב, ועל כן, קניית מזגן היא אינו עניין של מה בכך, שכן מדובר בסכומי כסף גדולים ובתקווה גם בשימוש במזגן לטווח ארוך. בכדי לענות על הצורך המדויק שלכם, נסביר במדריך זה מה צריך לדעת על מנת לבחור מזגן מיני מרכזי בצורה הטובה ביותר.

מה הוא מזגן מיני מרכזי?
מזגן מיני מרכזי הוא תת סוג של מזגן עילי. מזגן מיני מרכזי הוא מזגן שמכיל מערכת מיזוג מפוצלת שמובילה את האוויר הקר/החם מהמערכת הראשית הישר אל שאר החדרים בדירה או במשרד שלכם. בימים אלו, ניתן לשלוט על המערכות השונות של המזגן ובכך להתאים את הטמפרטורה ואת העוצמה לכל חדר וחדר.

איך להתאים את המזגן לבית?
כמו כל החלטה נכונה ושקולה, כדי לדעת להתאים מזגן מיני מרכזי לצרכים שלכם, אתם צריכים לדייק אותם ולהגדיר אותם לפני רכישת המזגן. תצטרכו לחשב את גודל החללים השונים בביתכם ואת החיבורים הנדרשים בכדי להתקין את המזגן ולהכריע מה המקום הטוב ביותר וגם המשתלם ביותר (למשל חלל שכבר יש בו מקום להקמת תשתית ויש בו שקע לחיבור החשמל). תוכלו להיעזר בחברה מקצועית המציעה ייעוץ מקיף ומלא ללקוחותיה משלב התכנון ועד שלב רכישת המזגן והתקנתו בבית. בכדי לבצע התאמה אופטימלית, יש לדעת מה הם הצרכים הספציפיים שלכם הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, על מנת לבצע התאמה מושלמת בין המזגן לבית. תוכלו להיעזר ברשימה הבאה בכדי להיות בטוחים שכיסיתם את כל השיקולים:
גודל הבית והחללים – השוו את הצרכים שלכם לגודל הדירה בפועל.
סוג המזגן – מזגן מיני מרכזי תמיד עדיף למיזוג כלל הבית עקב החסכון הניכר בחשמל.
חישוב גובה – שימו לב מה הגובה בין הרצפה לתקרה. ככל שההפרש גדול יותר, תצטרכו מזגן עוצמתי יותר.
מזג אוויר בסביבתכם – הצרכים מבחינת מזג האוויר הסובב אתכם יהיו שונים, אנשים שגרים בקצוות הארץ ואנשים מהמרכז לא יזדקקו לעוצמת מזגן זהה.

מה המחיר הממוצע של מזגן מיני מרכזי?
המחיר של מזגן מיני מרכזי משתנה בהתאם לסוג המזגן ועוצמת המזגן. טווח המחירים הממוצע של מזגן מיני מרכזי נע בין 10,000 שקלים וצפונה. במידה והתקציב שלכם מוגבל, חשוב על אחת פי כמה וכמה להגדיר מראש ובדקדוק רב את הצרכים שלכם, שכן למחיר של מזגן השפעה רבה על איכותו. בבחירת תקציב הכניסו לא רק את המזגן עצמו אלא גם את עלות ההתקנה (הנמכת תקרה ועבודות גבס) והוסיפו תקציב קטן להוצאות שונות בלתי צפויות.

לסיכום, מזגן מיני מרכזי ילווה אתכם לכל משך שהותכם בבית ובחירתו תכריע אספקטים רבים של איכות החיים שלכם. אין מנוס מלילות ינואר קרים וימי אוגוסט שרביים, ויש להצטייד במזגן שיודע להתמודד עם האקלים האינטנסיבי שאנו מוקפים בו. בחירה במזגן מיני מרכזי תשרת אתכם מבחינת היקף המיזוג, שליטה מקסימלית וחסכון עצום בחשמל שמוביל גם לחסכון כלכלי משמעותי לאורך זמן. לכן הקדישו זמן לבחור בהתאם את המזגן שתצטרכו, ושאיתו תבלו מספר לא מבוטל של שנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה